I have a dream

Europa Park i Rust, syd västra Tyskland. Ett måste för alla bergochdalbaneälskare!  Jag har varit där i två dagar och det är den överlägset bästa nöjespark jag någonsin besökt. jag längtar så till nästa besök.
Glädjeskutt på Europa Park i Tyskland


Vad vill du hinna göra innan du dör?

Min lista bara växer och växer. För att hålla reda på alla idéer har jag därför skrivit ner dem på en post-it lapp, ja du hör ju själv hur dumt det låter. Lappen är för liten och snart går det inte att tyda ett enda ord för jag har tvingats skriva så litet. Så för att förtydliga mina drömmar och kanske inspirera just dig tänker jag nu arkivera dem på ett lite säkrare ställe:

 

To do list:

* Ta flygcertifikat

* Åka Formula rossa (Världens snabbaste bergochdalbana, ligger i Abu Dhabi)

* Besöka Europa Park igen

* Åka bergochdalbanor i USA (jag vill hinna åka 500 olika innan jag dör, men det är en helt annan lista)

* Kryssa i Karibien

*
Åka skidor i Alperna

* Hyra hus på Irland, besöka Sligo

* Intervjua Westlife

* Se fiskar som klättrar i berg på Hawaii

* Dyka i stora barriärrevet

* Krama Hollywood skylten

* Simma vansbrosimningen

* Bada på Bondi beach i Australien


Lyric of the day:

What about now?
What about today?
What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?

What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
What about now?

Westlife: What about now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0