WESTLIFE FEBER !


Längtar efter att få se denna underbara konsert igen, den bästa jag någonsin har varit på.


Just nu lider jag av Westlife feber, eller lider och lider, jag älskar det!

Biljetterna till en av nästa års konserter är köpta. Denna gång bär det av till Glasgow.

De senaste två konserterna har jag sett på deras hemmaplan, Dublin, men nu är det dags att prova något nytt. Flygbiljetterna är köpta och jag har även inhandlat DVD:n från den senaste turnén som jag såg. Det ska bli helt fantastiskt att få den igen.

 

Dessutom spenderar jag minst en timme om dagen på deras nya webbplats, den är helt fantastisk och uppdateras flera gånger om dagen. Jag kan inte få nog av mina idoler.

 

All denna hysteri gör mig så fruktansvärt glad just nu och livet känns som om det är på topp igen.

 

/ Stolt Westlife fan

 


Lyric of the day:

 

If I had to drive all day take that flight

Across this ocean I´m coming home tonight

Don´t let it play om your mind

Cause my devotion is for all time

 

Westlife: Drive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0