Succén fortsätter

Eftersom det här med att uppdatera bloggar hyffsat ofta tydligen inte är min starka sida så byter jag raskt ämne. Hur mycket kan man lyckas klämma in i sitt schema på fem veckor egentligen, well a whole lot !

Toppen av kungsliften i Hemavan
För varför skrota ett vinnande koncept, efter min spontana helg i Göteborg för cirka fyra veckor sedan bar det av till Hemavan för en ordentlig 10 dagars skidsemester. Det blev en av de mest minnesvärda skidsemestrarna i mitt liv med totalt kaos de första tre dygnen och en fantastisk avslutning med massa sol och bra skidåkning.



Humor på ICA i Hemavan

Efter fjällsemestern blev jag raskt inkastad i valborgsfirande i Uppsala och allt som därtill hör. Jag lärde mig hur man firar både kvalborg och valborg på äkta student vis, vilket var riktigt roligt. Trots det något kyliga vädret så förgyllde en viss person valborgsmässoaftonen, vilket jag verkligen behövde efter förra årets valborg som var den värsta i mitt liv, då jag miste min bästa vän.


Flottrace i Uppsala

Men åter till spontanitet, denna underbara drivkraft som denna helg kommer att ta mig till ett dop i Sundsvall och senare till ett barnkalas i ö-vik. Man lever bara en gång så varför missa något?


Och för att fortsätta på samma spår har jag och Linnea även hastigt och lustigt bestämt oss för att dra till Skövde nästa vecka för att hälsa på mitt nyaste syskonbarn för allra första gången. Och när vi ändå är i närheten av Sveriges bergochdalbane- mecka så lär det hela sluta med att vi åker till Göteborg och tar några varv i Ballder och de andra gamla godingarna.


Hur har jag tänkt toppa detta kommande helg?


Jo, genom en 24 timmars kryssning till Åland, men sen har jag faktiskt en oplanerad helg.


Jisses hur ska det gå ???

Lyric of the day:

Take all your chances while you can

You never know when they'll pass you by

Westlife: Chances


Kommentarer
Postat av: Meryem

Hjäääääälp vad du har saker för dig!! Heja Freddan!! Två tummar upp för spontanitet och leva medans man kan :) Tur att du har en blogg, då kan man hänga med lite i svängarna iaf.

2011-05-18 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0